2017. június 11., vasárnap

Klasszik részek - bővítés

Sziasztok!
Pár infó,
A Klasszik részekes "panel" Június 23. után újra gondozásomba kerül.

Hát, ez az időszak őrült volt az biztos,legalábbis az én részemről. De végre a finishbe vagyok, szóval már csak addig kell várnotok és újra a "tiétek" vagyok. Ami azt jelenti,hogy:
- Új 2 cikksorozatom következik, szintén 23-a után, az egyik az új részek kritikái, a másik pedig "Heti ajánló" címet kapja majd. Amiben 1-1 részt ajánlok majd újra nézés gyanánt:D

Addig is, kinek hogyan tetszik a mostani évad, illetve mit gondoltok Capaldi távozásáról?

Love Y'all, Barbi B. (Előtte Boo Mc voltam)

1 megjegyzés:

  1. Én személy szerint imádom ezt az évadot. :) Bill nem a kedvencem, de szerethető, az pedig, hogy Capaldi távozni fog nagyon szomorú. Kábé ugyan annyira szeretem, mint Matt Smithet. Hiányozni fog. Nagyon jó színész. Kíváncsi vagyok ki fogja átvenni a helyét! Köszönöm a munkátokat, nem is tudom mi lenne velem az oldal nélkül. :D

    VálaszTörlés